Kotleba

28. júla 2016, stano, Nezaradené

U nás naozaj stačí nič nerobiť a všetko kritizovať. Hovoriť, čo by som urobil keby. Drístať nezmysly a porušovať svoje sľuby, ktoré niekto dal pred zvolením. Toto všetko sa deje a napriek tomu pánovi z úradu na banskobystrickom Námestí SNP rastú preferencie. Neviem ako a prečo sa stal politickým fenoménom, v ktorom sa vzhliadajú mladí ľudia a ktorého súčasní politici naďalej niekedy pre mňa nepochopiteľne podceňujú. Poviem pravda – aj pre mňa je toto akýsi lakmusový papierik. Všimol som si, že keď sa v texte objaví jeho meno okamžite mi stúpa čítanosť mojich príspevkov. Teraz som teda dal jeho meno do titulu. Uvidíme ako sa to prejaví. Následne sledujem aj ohlasy v debate. Nuž jeho prívrženci prijímajú, alebo produkujú (prosím koho sa to týka neurazte sa) plytké argumenty a často aj skresľujú historické údaje. Naozaj nemám chuť reagovať na niektoré nezmysly, ktoré sa dajú veľmi ľahko vyvrátiť. Pánovi súčasnému banskobystrickému županovi však stačí čokoľvek povedať a hneď mu uveria. Nuž vodca je vodca a netreba o ňom pochybovať. V súvislosti s napísaným si kladiem naozaj nástojčivú otázku. O rok a pár mesiacov sú županské voľby. Naozaj ho tam chceme nechať na ďalšie štyri roky?